نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2544
-
الف
+

مرجانه گلچین: با صد فیصد انرژی سر وظیفه می آیم

«مرجانه گلچین» از کرکتر جدیدش در سریال «زوج یا فرد» و آرزویش در سال جدید برای مردم سخن گفت.

«مرجانه گلچین» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از کرکتر جدیدش در سریال «زوج یا فرد» و آرزویش در سال جدید برای مردم سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مرجانه گلچین» بازیگر سینما و تلویویون ایران که در سریال نوروزی «زوج یا فرد» ایفای نقش کرده ، معتقد است که باید آنچه در اجتماع وجود دارد در تلویزیون نمایش داده شود زیرا دوگانگی اجتماع و تصویر بین مردم فاصله می‌اندازد.

«گلچین» با اشاره به این که سریال «زوج یا فرد» ژانری کمیدی است،گفت: ویژگی بازیگری که در ژانر جدی کار می‌کند با کمیدی متفاوت است.

او با اشاره به داستان سریال «زوج یا فرد» بیان کرد : قصه این سریال درباره زندگی مردم، مشکلات آن‌ها و مسائل روز اجتماع است.

بازیگر سریال «خوش نشین ها» گفت: من با صدفیصد انرژی سر وظیفه می‌آیم چون کارم و مخاطبان را دوست دارم و می‌دانم مردم در این روزها نیاز دارند که بخندند و مقداری از مشکلاتشان شاید این گونه کمتر شود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : طبیعتاً من در حرفه خود به عنوان بازیگر این مسئولیت را دارم که به بهترین شکل ایفای نقش کنم.

«گلچین» با اشاره به کرکتر خود در سریال «زوج یا فرد» گفت : من کرکتر مادری به نام «آفاق» را بازی می‌کنم که تشوییش های زیادی دارد و دارای یک پسر و برادر جوان است.«آفاق» برای فرزند خود تلاش می‌کند و حاضر است جان خود را فدای فرزندش کند. 

او در ادامه با اشاره به اینکه پیش تر هم با «یوسف تیموری» و «مهران غفوریان» هم بازی بوده ، افزود : من به دلیل حضور «مهران مهام» و گروهی که وجود دارد، قبول کردم که در این سریال بازی کنم.و ما در این گروه همدیگر را می‌فهمیم.

او ادامه داد: در سریال‌سازی باید پلانی نو بیاوریم تا مخاطبان با اشتیاق تلویزیون تماشا کنند وگرنه شبکه‌های خارجی را می‌بینند چون خوش آب و رنگ است و حتی اگر سوژه نداشته باشند، چیزی را نشان می‌دهند که دوست داری آن شبکه‌ها را نگاه کنی.

«مرجان گلچین» در پیوند با همین موضوع گفت : اگر می‌خواهیم سریال خوب بسازیم باید وقت بگذاریم، هزینه کنیم و کارشناسان درباره آن تحقیق کنند و  پلان بدهند تا کار نابی بسازیم.

در پایان او در پاسخ به سوالی درباره آرزویش برای سال 1398 خورشیدی به ایسنا ، گفت : من حالِ خوش را برای مردم آرزو می‌کنم و دلم می‌خواهد حالمان خوب شود. آن‌هایی که می‌دانند، باید کاری کنند تا حالمان خوب شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر